Från och med hösten fram till våren har vi ett stort utbud av handskar, både tunn fodrade och tjock fodrade för det kallaste vinter dagarna. De varumärken vi säljer är från svenska märken som Hestra, HK (handskkompaniet) och VISKA. Alla handskar är gjorda av mjukt skinn i kvalité. Handskar kan matchas för allt garderoben och finns i många färger och nyanser, för att kunna passa till hösten, vintern och våren.

Från och med hösten fram till våren har vi ett stort utbud av handskar, både tunn fodrade och tjock fodrade för det kallaste vinter dagarna. De varumärken vi säljer är från svenska märken som Hestra, HK (handskkompaniet) och viska. Alla handskar är gjorda av mjukt skinn i kvalité. Handskar kan matchas för allt garderoben och finns i många färger och nyanser, för att kunna passa till hösten, vintern och våren.